גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

The story of Van Gogh - ואן גוך - התערוכה החדשה!

הנחה משפחתית ל-3 כרטיסים

הנחה משפחתית! 3 כרטיסים ב-309 ש"ח. יש לבחור לא פחות מ-3 כרטיסים לפחות בהזמנה אחת. בחירת ההנחה לפני התשלום!

הנחה משפחתית ל-4 כרטיסים

הנחה משפחתית! 4 כרטיסים ב-412 ש"ח. יש לבחור לא פחות מ-4 כרטיסים לפחות בהזמנה אחת. בחירת ההנחה לפני התשלום!

ההנחות בתוקף לעת הרכישה. מארגן האירוע רשאי להפסיק את המבצע בכל עת.

אין כפל מבצעים

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו גני התערוכה תל אביב - אקספו ביתן 2 91 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה וחצי
גני התערוכה תל אביב - אקספו ביתן 2 64 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה וחצי
קרדיט לתמונה: ארטהאב
The story of Van Gogh - ואן גוך - התערוכה החדשה!

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 3

שעות פתיחת התערוכה:
ד, ה, שבת - 17:30 - 10:00
ובימי ו' - 13:30 - 09:00
* ילד מגיל 3 חייב בכרטיס


התערוכה המדוברת ביותר בעולם מגיעה לישראל, יצירותיו של האומן Van Gogh - ואן גוך The story of Van Gogh התערוכה החדשה! למעלה מ-10 מליון מבקרים ביותר מחמישים ערים ברחבי העולם זכו לבקר בתערוכה הבינלאומית של Van Gogh ועכשיו גם בישראל! בישראל הוסיפו מיצג מרהיב של אומן visual arts 3D ישראלי בשם טומי כהן, בהשראת האמן Refik Anadol שעובד עם מוזיאון הMOMA הנחשב בניו יורק.

למרות העוצר של עולם התרבות על ישראל, תערוכה בולטת אחת מרימה את ראשה ומושקת בימים אלה בביתן 2 אקספו תל אביב. התערוכה הבין לאומית של האמן שכולנו אוהבים - ואן גוך, התערוכה מכילה 2000 מיצירותיו של האמן ותגיע בשלמותה למבנה שיתפרס על פני 1500 מטר ויעוצב במיוחד בביתן 2, אקספו תל אביב. הביקורות בעולם היללו את התערוכה והכתירו אותה בין החשובות, האיכותיות והמרגשות שהוצגו בסדר גודל של אמן כואן גוך.
 
"וותרו על התפיסה המסורתית של ביקורים במוזאון, סלקו את המחשבה של הליכה על קצות האצבעות לאורך גלריות אמנות דוממות כדי לבחון יצירות מופת ממרחק, שנו את הדרך בה אתם מתקשרים עם תוכן, עוררו את החושים שלכם, וקראו תיגר על התפיסה שלכם לגבי מה "תערוכה" יכולה להיות."  מתוך THE TIMES
  
התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות- ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- °360 בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה.  הציורים של Van Gogh מצטרפים לסימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים.  יצירותיו ממשיכות להדהד ברחבי העולם כבר למעלה מ 160 שנה ולספר את סיפורו הבלתי יאמן של אדם מוכשר ודל אמצעים שגילה את יכולתו רק בגיל 30.
 
בנוסף בתערוכה יוצגו ארבע חללים שונים – חלל עם כ-40 רפליקות נאמנות למקור של הציורים הכי מוכרים ואהובים של ואן גוך, חלל המעורר לחיים את ציור 'חדר השינה' המפורסם שלו, חלל בו יוקרן הפרצוף המוכר של האמן ועליו הקרנה של הסטארי נייט המפורסם וחלל בו יוצג אגרטל גדול ועליו הקרנה של ציור החמניות המפורסם
 
בתערוכה יהיה ניתן למצוא את "בית חם" חלל שלם המוקדש כולו לאמנים ישראליים מהעוטף ומהדרום שפונו מבתיהם. את אותם היצירות המוצגות יהיה ניתן לרכוש בתערוכה וכלל ההכנסות יינתנו לאמנים בנוסף התערוכה תתרום חלק מהכנסותיה לשיקום ופיתוח גלריות והחזרת האומנות לדרום, האמנים המציגים את יצירותיהם במתחם הם: שחר אלפרין, דן פאפו, אורנה אוריין, דפנה יצחק, אורלי לוונדר טרלובסקי, אוסי גפן, מירי קושלוויץ, לימור צרפתי מקס, עינב הלפרין סנקר, שוש שגב אופק, דוד סנדוס, שירלי יוגב.
 
בכניסה לתערוכה יוצב מיצג שאחראי עליו האומן טומי כהן, אומן VA 3D בהשראת מיצג  שהוצג ב- MOMA בניו יורק, של האומן Refik Anadol , אחד האנשים הכי נחשבים בעולם הקדמה הטכנולוגית המשולבת עם אמנות היום בעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: ארטהאב